מעבדות דמיון חדשניות נחנכו בבתי הספר של קבוצת הרב תחומי עמל במעלה אדומים

אדומים1

גם אתם רוצים לחוש מעט שלג בקיץ, או אולי לחקור את יערות הגשם בחורף? ואולי תרצו לרחף מעל כדור הארץ, או להיפך, לחקור את מצולות הים? ואולי בכלל תרצו להפליג הרחק בהיסטוריה?  כל זאת אפשרי במעבדות הדמיון הייחודיות, שנחנכו החודש במעלה אדומים בבתי הספר של עמל בשיתוף עם קרן אתנה. באירועי השקת 'מעבדת דמיון' בחטיבות הביניים של רב תחומי עמל תעופה וחלל ושל רב תחומי עמל דקל וילנאי, השתתפו ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל, יו"ר דירקטוריון עמל אלכס מילר, מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל, מייסד ונשיא קרן אתנה אורי בן ארי, מנהל אגף החינוך במעלה אדומים הראל הורוביץ, אנשי מטה קבוצת עמל והעירייה, מנהלי בתי הספר שמעון אש, בני אדרי, דינה זייצב ובר מעוז, מורים ותלמידים. מעבדת הדמיון היא כיתה אימרסיבית – מרחב סנסורי וחדשני המאפשר לתלמידים לחקור מעל 700 סביבות מציאות מדומה אינטראקטיביות כגון: אסטרונומיה וחלל, יערות הגשם, ערים בעולם, עולם הים, מורשת והיסטוריה ועוד.

התלמידים מדגימים תוכן שהכינו על זאב וילנאי

התלמידים מדגימים תוכן שהכינו על זאב וילנאי

התלמידים מדגימים תוכן שהכינו על זאב וילנאי

התלמידים מדגימים תוכן שהכינו


ראש העיר בני כשריאל: "בבתי הספר שלנו יש הרבה מאוד מיזמים חדשניים, וזה הדבר החדשני האחרון. זה פשוט להיות בתוך העשייה, בתוך ההיסטוריה, בתוך כל דבר שהתלמידים לומדים, ואנחנו נמשיך לפתח את זה". מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל: "כשבאים לכאן מרגישים את החום ואת הזיק בעיניים של הצוות ושל הילדים, וזה פשוט מדבק. אני קוראת לכם תלמידים יקרים לדמיין, לחקור, להמציא, ליצור ולהשפיע, כי יש בכוח שלכם לקחת את היכולות שלכם להשפעה ולעשייה חברתית. אני מברכת על השותפות עם קרן אתנה. אנו חיים בעולם של שותפויות. במקום שיש כל כך הרבה רצון טוב, השמים הם לא הגבול. נהיה מקום להשראה גם בצד הערכי וגם בצד הלימודי. תודה לצוות עמל שבשיתוף עם העירייה שקד על הקמת המעבדות". יו"ר דירקטוריון עמל אלכס מילר: "זה פרויקט מדהים. לקחתם בעצם את מה שיש לכל אחד מאיתנו בכיס, והפכתם את זה לכלי חינוכי מאוד יעיל. מאמין שנקדם עוד פרויקטים חשובים". אורי בן ארי, מייסד ונשיא קרן אתנה: "זוהי חוויית למידה ייחודית שלא דומה לשום דבר אחר, חוויה רב-חושית של הלומדים. השילוב של הטכנולוגיות השונות בסביבה מאפשר למשתתפים להרגיש שהם ממש נמצאים פיזית במקום שמוצג להם".
בהשקה, הציגו תלמידי הרב תחומי עמל דקל וילנאי – תוכן היסטורי אינטראקטיבי שפיתחו – על תולדותיו של מר זאב וילנאי, שעל שמו נקרא בית הספר.

קולנוע עדן בראייה אופפת חלק ממיזם סל-אביב

קולנוע עדן בראייה אופפת חלק ממיזם סל-אביב


עוד נציין כי בביאנלה למעצבי חינוך בעתיד, הודגם תוכן ייעודי אימרסיבי על תולדות קולנוע עדן  – חלק ממיזם CELL-AVIV של תיכון עמל להייטק ולמדעים ע"ש פרס.

 


 קישור לגלריית תמונות מהאירוע בפייסבוק של הרב תחומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *