הרפתקאות Cell Aviv והפיינליסטים באירוע הגמר לחדשנות בחינוך בטורינו

WHOLE GROUP

מאת: רפאלה בלס
לאחר חודש מורט עצבים, שבו ביקשנו מכם לבחור ולבחור ולבחור…. הגענו לגמר בטורינו, מתוך 800 הצעות שנשלחו – כחלק מעשרת הפיינליסטים לפרס ההוראה והלמידה החדשנית מטעם ארגון ETF, כשהפרויקט שלנו  – Cell Aviv מייצג את מדינת ישראל, מתוך 800 הצעות שנשלחו. מה היה אתם שואלים? או. שאלה מאד יפה!
הצגנו כל המשתתפים בפני חבר שופטים בינלאומי שכלל אנשי חינוך מדרום אפריקה, איטליה, לבנון מקדוניה ועוד, וכשהגיע הרגע שלנו, הופתעתי לגלות שהשופטת הלבנונית נעלמה כלא היתה, התאדתה. ההיית או חלמתי חלום? שאלתי את עצמי… ואולי הסכמי הגז שנחתמו לאחרונה והסדירו את הגבול הימי בין ישראל ללבנון לא הניחו את דעתה, התייסרתי. ותשובה ממארגני הכנס – אין.

ואלו התוצאות – בשלושת המקומות הראשונים : טורקיה בהצבעת הקהל – עם היוזמה של סלז'וק – לימודי STEM למיליון פליטים ומהגרים בגיל בית ספר, ובחירת השופטים – סרביה - קתרינה המקסימה עם חדר הבריחה במיינקראפט, וטוניס - עם הדיה שיוזמתה מתמקדת בשילוב בין תיאטרון וחינוך. רוצים לראות את היוזמות ולהתרשם בעצמכם? הביטו בפדלט המזכרת שהכנתי ולחצו על הנקודות החמות בכל מדינה. בירוקים – שתי יוזמות שלא הגיעו לגמר, אך צוינו לשבח. 
למרות התקרית הפוליטית בשיפוט (ודווקא בכ"ט בנובמבר!), תשמחו לשמוע שמארגני הכנס יצרו איתנו קשר מיד בתום האירוע, וביקשו להציג את היוזמה שלנו כחקר מקרה מטעמם תחת יחידת המחקר של CNL שהם המציאו לאחרונה (Creating New Learning), ובהתבסס על חקר המקרה המפורט שהיוזמה שלנו קיבלה באונסקו בשנת 2018 כפרקטיקה נבחרת ללמידה ניידת.
ותודה לכל הצוות המופלא של Cell Aviv שהביאנו עד הלום!4616899c-4c6f-4075-953b-c332e77d0e51

 

 

 

פרזנטציהotek


 

מיוצר ב-Padlet

2 Responses to הרפתקאות Cell Aviv והפיינליסטים באירוע הגמר לחדשנות בחינוך בטורינו

  1. מאת טובה שמר פרי:

    מקסים  כל הכבוד גאווה.

    האם תוכלו לתת עוד פרטים ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *