ה"מונדי-עמל" ברב תחומי עמל אלון רמלה ארח את שגריר מרוקו בישראל

מונדיעמל

ברוח המונדיאל שהתקיים בימים אלו בקטאר, גם תיכון הרב תחומי עמל אלון רמלה קיים מונדיאל בסגנון ייחודי משלו "מונדיעמל".  בטורניר השתתפו כיתות י' – יב' וכל כיתה נבחרה לייצג מדינה אשר משתתפת במונדיאל  2022 . 

כל בית הספר הוזמן לצפות בגמר המונדיעמל, והלימודים נעצרו למשך כחצי שעה לטובת המשחק. תלמידי הכיתות הנרגשים מספרים על האווירה המיוחדת שהביא איתה הטורניר, קישוטים ודגלי המדינות שפוזרו ברחבי בית הספר, הגיבוש הכיתתי שנוצר במהלך הטורניר והכיבוד המשמח לצופים הנלהבים. תלמידי כיתה י' 4 סיפרו כי באו עם מטרות ברורות לטורניר והם מתכוונים לזכות בטורניר ולהוכיח לכולם שהם יכולים לנצח את התלמידים הבוגרים יותר.

מונדי2 מונדי3

התלמידים נדהמו לגלות ששגריר מרוקו בישראל, נספח התרבות של שגרירות דרום קוריאה וכמובן ראש עיריית רמלה מיכאל וידל הגיעו לצפות במשחק הגמר בין י' 4 (מרוקו) נגד יב' 4 (דרום קוריאה). רגע לפני שריקת הפתיחה, ראש העיר פתח בדברים, כמו כן גם מנהל בית הספר ברק פרידמן ודותן רוטשטיין המורה לחינוך גופני, שהקים ויצר את המונדיאל המדהים הזה.
השופט דן אוצ'ניק מהתאחדות השופטים הארצית הגיע לשפוט בין הכיתות. כולם חשבו שהתוצאה ברורה מראש ושתלמידי יב' 4 ינצחו את הטורניר, אך מתן אלזית כבש שני שערים והבטיח את הניצחון של מרוקו. באותו רגע כל תלמידי שכבת י' פרצו למגרש וחגגו בשמחה עם הכיתה המנצחת. בדומה לטורניר המונדיאל העולמי, גם כאן מרוקו עשתה היסטוריה והפכה את הבלתי אפשרי לאפשרי, תלמידי כיתה י' חגגו לראשונה עם גביע בית הספר. איל דולב ועמית אביב תלמידי כיתה י'4 מספרים בהתרגשות: "בסיום המשחק עלינו אל בימת הטקס לקבל את המדליות מידיו של שגריר מרוקו בכבודו ובעצמו, והנפנו את הגביע לשמחת כל השכבה שלנו. אין ספק שהחוויה מאותו היום תישאר אצלנו בזיכרון לעוד המון שנים. אחת החוויות הכיפיות ביותר שעברנו."
מונדי4

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *