יום של חוויה חינוכית מרגשת באופקים

סרטים

מאת קארן טל, מנכ"לית עמל
היה זה יום של חוויה חינוכית מרגשת באופקים.
חנכנו מעבדת דמיון חדישה בביה"ס הרב תחומי עמל אמירים אופקים בניהולה של דפנה נעים, יחד עם ראש העיר איציק דנינו, מנהלת אגף החינוך בעיריה רחל אוחנה, מנכ"ל קרן אתנה אורי בן ארי, נציגי משרד החינוך וצוות מטה קבוצת הרב תחומי עמל. 
קודם לכן ביקרתי יחד עם מנהלת אגף החינוך רחל אוחנה בשני בתי ספר נוספים שלנו בעיר, מרכז חינוך טכנולוגי עמל פסגות בניהולו של מושיק לוי ורב תחומי עמל שבילי איתם בניהולו של עדי פלח. שאבתי קורת רוח רבה מהמפגשים עם המורים, התלמידים ועובדי המינהל בבתי הספר. התרגשתי מאוד לראות תלמידות שגדלו בעיר ולמדו בבתי הספר שלנו, וכיום הן עצמן מחנכות בבתי הספר, דבר מעורר השראה שמדגיש את המחויבות העצומה של המורות והמורים.
מעבדת הדמיון שחנכנו היא מרחב למידה אימרסיבי, שמשלב טכנולוגיית מציאות מדומה ומציאות רבודה, תוך שימוש בקירות וברצפה ליצירת חוויית למידה ייחודית ורב חושית של התלמידים. זהו פרויקט מבורך שנותן לתלמידים ולמורים לא רק לדמיין ולחלום אלא גם להשפיע
כמו כן ערכנו סיור חדשנות ויזמות, שבו חווינו את הפעילויות הרבות של התלמידים, כולל מיזמים מקוריים בתחומים שונים. שמחתי גם להתראיין באולפן הרדיו של ביה"ס "קול אמירים" ולהשיב לשאלות התלמידה שראיינה אותי במקצועיות רבה.
אני גאה על השותפות האיתנה שיש לנו עם עיריית אופקים, ועל המודל העירוני שאנחנו מובילים יחד.
בדברי הסיכום שלי אמרתי: "יש כאן פאר של יצירה. אני יוצאת עם הרבה מוטיבציה להיות אתכם ובשבילכם, כדי לאפשר למקום הזה להמשיך להיות פנינה מדהימה במערכת החינוך בישראל".
תודה לראש העיר איציק דנינו ולמנהלת אגף החינוך רחל אוחנה על השותפות לדרך ולמנהלי בתי הספר שלנו דפנה נעים, מושיק לוי ועדי פלח שמובילים את בתי הספר להישגים פורצי דרך.
 

קארן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *