רוצים לראות שילובים של בינה מלאכותית בתוכן שיצרו תלמידי אופקים ליום העצמאות ה- 75?

אופקים תלת מימד

מאת: רפאלה בלס

כפי שסיפרנו לכם בכתבה הקודמת, בבית הספר הרב תחומי עמל אמירים אופקים משלבים לאחרונה כלים של בינה מלאכותית במגוון דרכים יצירתיות. השבוע התחילה כיתה ז' את שיעור האנגלית בתחרות קטנה לכבוד יום העצמאות:  כל תלמיד ותלמידה רשמו במחברת כמה שיותר מילים שלדעתם קשורות ליום העצמאות (Independence day) לאחר מכן ביקשו מ ChatGPT שייצור עבורם שיר בחרוזים באמצעות 10 מהמילים שהם כתבו במחברת, לכבוד יום העצמאות ה75 למדינה. לאחר מכן, הקליטו התלמידים את עצמם ויצרו AI Spokesperson  – סרטון בינה מלאכותית של אדם שמזיז את השפתיים בהתאם למילים שהקליטו לו (ליפסינג).

עמית ליכטמןומספר המורה, עמית ליכטמן: "ליצירת הסרטונים השתמשנו בכלי הבינה המלאכותית – elai  – אשר היה נוח לעבודה מהסלולרי (D-ID משום מה לא היה זמין לעריכה מהסלולרי). התהליך מול ChatGPT היה נוח וידידותי מאוד, מול elai התהליך אמנם מסורבל מאוד, אך מצד שני, התלמידים התחברו לעניין ושלטו למדי בכל ממשק ההרשמה, וידוא מייל העלאה וכו'. כמורה לאנגלית, התוצרים טובים לדעתי, יש תלמידים עם אנגלית יותר ברורה ומובנת, יש כאלה שלא, אבל בשביל אנחנו פה, לחזק ולתקן ולעודד. זהו השלב הראשון בסט של שיעורי אנגלית בכיתה בשבוע הקרוב, כל תלמיד לקח את השיר שהבינה המלאכותית יצרה, מתרגם אותו, יעבור על אוצר המילים שאתגר אותו, ויכניס ל"בנק אוצר המילים" שאותו הוא מטפח לאורך השנה. את השירים והסרטונים תוכלו לראות מטה (תגללו את הפדלט), יישר כוח ענק לתלמידים על יצירתיות ודמיון! "

מיוצר ב-Padlet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *