הוקרה למערכת החינוך ביאנוח ג'ת

345610229_960022071982557_1229203579036800334_n

בשבוע שעבר התקיים אירוע הוקרה למערכת החינוך ביאנוח ג'ת.

הערב נפתח בדברים לזכרו של מאג'ד ביסאן ז"ל, שניהל במשך שנים רבות את בית הספר הרב תחומי עמל יאנוח ג'ת, וכולנו כואבים את לכתו מאיתנו באופן פתאומי. 
האירוע שנערך הוא ביטוי לתפיסה של מודל עירוני, שבו רשת עמל מעורבת בראיית הרצף החינוכי מגן ועד י"ב, במארג של כל מערך החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי תוך חיזוק הקהילה. ראש המועצה מודי סעד מנה בזה אחר זה את ההישגים המדהימים הרבים של מערכת החינוך בישוב, והדגיש את העלייה המרשימה ל-89.25% זכאות לבגרות ול-13.4% זכאות לתעודת בגרות מצטיינת, הישגים שאנו גאים ברשת עמל להיות שותפים להם בעשייה החינוכית בבית הספר הרב תחומי עמל יאנוח ג'ת בניהולו של וג'יה ברכאת.  ומתארת מנכ"לית עמל קארן טל: "הדגשתי בדבריי את הזכות שניתנת רק לאנשי חינוך, שבחלוף שנים רבות פונה אליהם בוגר.ת ומביע.ה תודה על כך שהיו שם בשבילו.ה במילת עידוד, בדוגמה אישית ובעידוד למצוינות. אני מאמינה בחזון של ראש הרשות, ברוח המשותפת, בביחד, בשיתוף פעולה של המועצה עם משרד החינוך, עם רשת עמל ועם הקהילה. עוד ציינה – "אנחנו מוקירים ומעריכים אתכם יום יום שעה שעה על הזיקה ועל החיבור העצום שלכם, הנתינה והמשמעות שלכם בכל הרבדים של החברה" . 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *