אירועי שבוע המצוינות הישראלית בעמל – והפעם תלמידים מגשימים חלומות בעמל אמירים אופקים

אופקים5
״העתיד שייך לאלו המאמינים ביופיים של חלומותיהם״ (א.רוזוולט)

במסגרת אירועי שבוע המצוינות הישראלית של עמל בבית הספר הרב תחומי עמל אמירים אופקים, שנדחה מעט בשל מבצע מגן וחץ, ציינו התלמידים יחד עם צוותי ההוראה את החלומות, השאיפות והמצויינות האישית תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית, בפעילות במעבדת הדמיון (החדר האימרסיבי) ובפאנל בוגרים ושיח משמעותי.

אופקים1הפעילויות השונות עסקן בנושא – העתיד כבר כאן ״מהו החלום שלכם?
בפעילות בינה מלאכותית, השתמשו התלמידים במספר כלי AI במסגרתם כתבו באנגלית אודות החלום שלהם לעתיד, כיצד יגשימו אותו, ואיך הם ירגישו כשיגשימו את החלום. לאחר מכן הפכו את המילים שכתבו לקטע מוקלט ואותו הנפישו והעלו לרשת באמצעות בינה מלאכותית.
 
אופקים4במעבדת הדמיון בחדר האימרסיבי, השתמשו התלמידים בכלי playground ai כדי ליצור את תמונת העתיד וביטוי של החלומות שלהם. הם כתבו תיאור של תמונת החלומות והפכוה לתמונה באמצעות הבינה מלאכותית. את התוצרים העלו ל padlet. 
בפאנל בוגרים, נחשפו התלמידים לבוגרים משמעותיים אשר למדו בבית הספר, סללו את דרכם בשירות צבאי משמעותי, למדו באקדמיה והגשימו חלומות גדולים בתחומים שונים. 
אנו גאים בתלמידים ובבוגרים  ומאחלים לכולם הצלחה, מצויינות אישית והגשמת חלומות! 

דפנהסדנאות

מיוצר ב-Padlet

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *