13 תיכונים של קבוצת הרב תחומי עמל נכללים ברשימת בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך וזכו בתגמול דיפרנציאלי

winning_cup
בגאווה עצומה ושמחה גדולה קיבלנו את הבשורה על כך ש- 13 תיכונים של קבוצת הרב תחומי עמל נכללים ברשימת בתי הספר המצטיינים של משרד החינוך וזכו בתגמול דיפרנציאלי. הם הגיעו להישגים לימודיים, ערכיים וחברתיים ראויים לשבח. המדדים שנבדקו: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות, אחוז הזכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור ביחס לשנה הקודמת, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי – לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. זה הזמן לפרגן לכל המנהלות והמנהלים ולצוותים החינוכיים של בתי הספר שלנו, שהובילו את בתי הספר להישגים המרגשים. ההשקעה, המחויבות והיצירתיות שלכם גרמו לשיפור משמעותי מאוד באיכות החינוך שאנו מספקים לתלמידים שלנו. ואלה התיכונים המצטיינים של עמל שזכו בתגמול דיפרנציאלי:
366735740_673928488093098_7982452317349883719_n

בתי הספר שלנו משקפים את הפסיפס של החברה הישראלית, ולצד ההישגים אנחנו גאים מאוד בגיוון הרב המצוי בקבוצת הרב תחומי עמל. מנהלות, מנהלים וצוותי בתי הספר, כל הכבוד לכם!!! אתם/ן מקור גאווה לכולנו!

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *