טבריה – לראשונה ישולב קורס אקדמאי בבינה מלאכותית כחלק מהלימודים ברב תחומי עמל נופרים

class

התוכנית תפעל בשיתוף בית הספר להייטק של מכללת כנרת במטרה להצמיח את הדור הבא של ההייטק בצפון
רכישת הידע תעניק לתלמידים מקפצה רצינית בגיוס ליחידות הטכנולוגיות של צה"ל

 

בבית הספר רב תחומי עמל 'נופרים בגליל' בטבריה שמים דגש על התפתחות הטכנולוגית ולפיכך ששו לצרף למערכת הפדגוגית את לימודי הבינה המלאכותית. הנתיב החדש מצטרף למגמת מידע ונתונים, שנפתחה בשנת הלימודים הקודמת, ואשר בה מכשירים את התלמידים להיות אנליסטים. "רכישת הידע במגמות הטכנולוגיות המיוחדות שבית הספר מציע, תעניק להם ערך רב ומקפצה רצינית לבלוט מעל כולם בגיוס ליחידות הטכנולוגיות של צה"ל". מירב שטרית, רכזת המגמה: צעד זה יעניק לתלמידים שלנו קפיצת מדרגה משמעותית למוביליות חברתית ונקודת פתיחה טובה לחיים"!.

בית הספר עובד בשיתוף פעולה עם בית הספר להייטק של מכללת כנרת, בהובלת איילת קאופמן והמרצה אביתר אדרי, מומחה לבינה מלאכותית, אשר יחד בנו קורס ייעודי המיועד לתלמידי מגמות הנדסת תוכנה ומידע ונתונים, במטרה לחשוף את התלמידים לבינה מלאכותית ובפועל לשלב את הכלים שירכשו בפרויקט הסיום תוך ויזואליזציה ושדרוג אופן העברת המידע. "בינה מלאכותית היא נושא פורץ דרך ועכשווי אשר תופס תאוצה במהירות רבה. כלי הבינה המלאכותית שירכשו התלמידים הם רבים ומגוונים ומתפתחים כל הזמן". 
ideogram (3)
דקל ערוסי, מנהל בית הספר: "אנחנו משלבים בינה מלאכותית בשתי מגמות קיימות, מידע ונתונים ומדעי המחשב. עיקר החידוש הוא בשיתוף פעולה עם מכללת כינרת במסגרתו 32 תלמידים שלנו יוצאים לקורס אקדמאי בבינה מלאכותית. התלמידים יתמקצעו בתחום ידעו לעבוד בתחום ויקבלו תעודת הסמכה אקדמאית. הקורס מיועד במקור לאנשי הייטק ותעשייה שמעוניינים להרחיב את הכשרתם. אנו הראשונים בארץ שנותנים כזו הסמכה לתלמידים! זה מאד מרגש."

איילת קאופמן ממכללת כנרת ציינה כי בית הספר להייטק של מכללת כנרת צומח בתוך האקוסיסטם האזורי ולכן חשוב להם לתת מענה לתלמידי האזור. "אנחנו נרגשיםלהצמיח את הדור הבא של ההייטק בצפון. מטרתנו היא ליצור מעגל חיים של למידה ופיתוח אזורי, בו ילדינו הגדלים כאן, גם ימצאו את מקומם כאן כבוגרים", אמרה.

מירב שטרית. הרכזת הפדגוגית של "נופרים בגליל", רכזת ומורה של מגמת מידע ונתונים הסבירה: "אסור לנו להישאר מאחור, הבינה המלאכותית הגיחה בעוצמה רבה לפני כחצי שנה וצריך להישאר חדשניים ורלוונטיים". דקל ערוסי, מנהל בית הספר, הוסיף: "אני רואה ערך מוסף בהקניית לימודי טכנולוגיה וחדשנות להרחבת האפיקים להשתלבות וגאה מאד בתלמידים ובצוות".

 

פורסם גם בידיעות טבריה:

ידיעות  טבריה

 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *