מרכז היזמות שלנו בבאר שבע הקים אתר מרגש של ברכות לחיילים!

עוד ניפגש ויהיה לנו טוב

הצטרפו גם אתם והוסיפו ברכות לחיילים האמיצים שלנו! heart

האתר מרכז ברכות של תושבי המדינה וילדי המדינה במיוחד לחיילים שלנו!
בואו נחזק ונתחזק, יחד ננצח!

 

שי מויאלשי מויאל, מנהל מרכז יזמות עמל רמות באר שבע: "היוזמה לאתר הברכות עבור חיילי צה"ל היא יוזמה שקמה בימים הראשונים למלחמת "חרבות ברזל", כשמצב הרוח הלאומי היה בשפל- קבוצת המפתחים של מרכז היזמות בשילוב בוגרי מרכז טריים ובצירוף ושיתוף של תלמידי שכבה י'א ממגמת סייבר ופיתוח תוכנה - באו עם הרעיון, התלהבתי מייד. כי מדובר כאן במתן תדמית דיגיטלית לתהליכים שמתקיימים באופן אנלוגי בצורה טבעית בעולם. כמעט מיידית התחלנו סשן עבודת פיתוח בשרת דיסקורד, דיברנו על אפיון והתחלנו לפתח את האתר. רכשנו דומיין מתאים, חיברנו פיירבייס (שרת אחסון נתונים חינמי של גוגל) ובבוקר שלמחרת כבר התחלנו לפרסם בקבוצות ובמדיות אחרות. אל האתר הועלו כבר עשרות רבות של ברכות ואנחנו רק בשלושת ימי ההפעלה הראשונים נכון ליום זה- יום ב', 16.10. 

מוזמנים להעביר לילדים/אחים קטנים/אחיינים – ולתת להם ליהנות מפרסום הברכה שלהם לחיזוק המורל של חיילינו והרמת המורל הלאומי. את היוזמה המרכזית יזם הראל נבון, בוגר מרכז טרי, יחד עם חבריו המפתחים – איתי סבג, פז מלול ובשיתוף יניר עטון (שכבה יא' הרב תחומי עמל רמות באר שבע).

ברכות באר שבעעע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *