חוויה בלתי נשכחת לתלמידי עמל באופקים

מחנה אופקים

השתתפו במחנה נוער, ביוזמה משותפת של רשת עמל, עיריית אופקים ו"מחנה רמה ישראל"
בעקבות אירועי ה -7 באוקטובר, סובלים רבים מחרדות ברמות שונות. בני נוער רבים שחוו את האירועים הקשים בסביבתם הקרובה, ביניהם ילדי אופקים, סובלים אף יותר.
מערכת החינוך של העיר אופקים, קבוצת הרב תחומי עמל המנהלת את בתי הספר התיכוניים בעיר אופקים ו"מחנה רמה ישראל", חברו יחד והפעילו מחנה לבני הנוער מאופקים, מחנה שהוא הפגה, החזרת שגרה מסוימת, מקום בטוח חברתית ונפשית עבור בני הנוער, המון כיף וביחד שכל כך נדרש להם.

גיבוריםדגש על ערכים מרכזיים
במחנה השתתפו 55 תלמידי כיתות ט׳+ י׳ מבתי הספר של עמל באופקים: רב תחומי עמל אמירים, רב תחומי עמל מרום – שבילי איתם, מח״ט עמל פסגות. במהלך המחנה שהתקיים בכפר הודיות, הושם דגש על ערכים מרכזיים: פתיחות, הכלה, מנהיגות, כנות, הקשבה, שיתוף פעולה ועוד. התלמידים עברו העצמה חברתית ולמדו על כוחה של הקהילה מעצם היותם יחד במחנה שהתקיים ללא מסכים.

יום טמבוריה
היו פעילויות לא פורמליות: יום טמבוריה (מלחמות צבע), פעילות גופנית, יצירה, שירה, ריקוד, ערבים עם פעילויות משמעותיות ופעילות קהילתית.
דפנה נעים מנהלת הרב תחומי עמל אמירים אופקים סיכמה: "בשם הנוער באופקים ובשם הצוות החינוכי אני רוצה להודות לרשת עמל על הזכות לקחת חלק במחנה חורף רמה בכפר הנוער הודיות. תודה רבה על החשיבה, ההשקעה, הארגון. היה שבוע מצויין ובעיקר מלא חיוכים".

בכיתי והפעם משמחה
גם התלמידים והוריהם סיכמו במילים חמות את המחנה ואנו מביאים כמה מהתגובות:"הטיול היה מהמם. למדתי במהלכו על עצמי המון כמו הקשבה, הכלה, חברתיות (חיזקתי קשר עם חברה שעכשיו אנו קרובות מאוד ובתחילת הטיול ידעתי רק את שמה)"."רוצה לומר תודה ענקית על החשיבה מחוץ לקופסה, על האכפתיות והדאגה. הבת שלי חזרה בעננים, מרוגשת כל כך. איך היא נהנתה. כמה זה חשוב במיוחד בתקופה זו ואחרי מה שעברה. החזרתם לי ילדה חדשה!!!!!!!!! תודה ענקית על החשיבה על הילדים לא רק לימודית, גם בפן החברתי, הנפשי, הרגשי וכמובן תודה לצוות היקר שעושה עבודת קודש. היה כל כך מרגש. בכיתי והפעם משמחה. תודה לכם".

טמבוריה

חוויה בלתי נשכחת
"היה כיף של טיול וחוויתי חוויות ברמות שלא אשכח. הייתי חוזרת ויוצאת עוד פעם אם הייתה לי אפשרות".
"לקחו לנו את הטלפונים וזה לדעתי מה שעזר לנו להיות יותר ביחד ובאמת להנות מהטיול".
"אני מסכם את הטיול כחוויה בלתי נשכחת. למדתי המון דברים על עצמי, נהניתי ממש, היו לי שם חוויות שלא אשכח בחיים והיה לי מדהים. תודה רבה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *