סיפור הצלחה: שיתוף הפעולה של רשת עמל עם מועצת זרזיר

דגל בזרזיר

שיתוף הפעולה של רשת עמל עם מועצת זרזיר הוא סיפור הצלחה שנותן את אותותיו בהישגי שני בתי הספר שלנו בישוב הבדואי: הרב תחומי עמל בניהולו של פואד גדיר ומח"ט עמל בניהולה של סוכינה סואעד.  בביקור מנכ"לית עמל קארן טל בבתי הספר יחד עם ראש המועצה אמיר מזאריב, צוות המועצה וצוות מטה עמל, הדגשנו את את הראייה היישובית המשותפת של הרצף הלימודי. 

ראש המועצה אמיר מזאריב ומנהל אגף החינוך אשרף מזאריב הם שותפים לדרך ולחזון החינוכי המשותף, ומציבים בראש סדר העדיפויות הצטיינות, קידמה והשתלבות חברתית.

חנכנו בבית הספר הרב תחומי מעבדות חדישות למדעים, בתודה ליאיר בוקעי ראש מינהל לוגיסטיקה בעמל ולחאלד בראנסי מהנדס הרשת. קיימנו שיח פתוח עם תלמידים, מורים ועובדים. בבית הספר מאמינים ביכולתו של כל תלמיד, ובונים תכניות אישיות לפי הצורך, דבר שמניב תוצאות ועלייה מרשימה באחוז הזכאות לבגרות.
במח"ט זרזיר ביקרנו בסדנת ה- CNC, והתלמידים הציגו בעברית רהוטה ובאנגלית את הפרויקטים המושקעים שלהם. 
המנהלת סוכינה מביאה המון אור לבית הספר, שמהווה בית חם לתלמידים ולתלמידות, מכשיר אותם למקצועות המחר, מפתח מנהיגות עצמית ומנהיגות קהילתית, ומחזק את הקשר עם הקהילה, במיוחד עם ההורים. שיתוף הפעולה בין בתי הספר, רשת עמל, משרד החינוך והרשות המקומית זרזיר הופך את הישוב לפנינה חינוכית!

תמונות נוספות:

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *