בית הספר הרב תחומי עמל יאנוח ג'ת נקרא על שמו של מאג'ד ביסאן שניהל את בית הספר במשך כ-25 שנים

יאנוח גת

בטקס מרגש שנערך ב- 21.1.24 נקרא בית הספר הרב תחומי עמל יאנוח ג'ת, על שמו של מאג'ד ביסאן ז"ל, מנהל בית הספר במשך כ- 25 שנים, שנפטר באופן פתאומי ב- 3.11.22. הטקס נערך במעמד ראש מועצת יאנוח ג'ת, מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל, מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון, בני משפחתו של מאג'ד ושייח'ים של העדה הדרוזית.

מאג'ד ביסאן ז"ל היה מנהל מעורר השראה שהותיר את חותמו המיוחד בשנים הרבות שבהן ניהל את בית הספר, איש חינוך למופת, אדם ערכי ואציל נפש.  
מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל אמרה: "מאג'ד הצטרף למשפחת עמל רק כשנה וחצי לפני מותו, אך כבר מהרגע הראשון הורגשה תחושת השייכות שלו לרשת וההזדהות עם ערכיה ויעדיה. זכיתי להכיר אדם טוב לב, תמיד מאיר פנים ואדיב. צנוע מאוד היה ובעל חוש הומור יוצא מן הכלל. אהב את הבריות ואת העשייה החינוכית, והוביל את בית הספר בדרך מופתית ועקבית להישגים פורצי דרך. הוא התמקד בפיתוח ובהצלחת בית הספר, מתוך אכפתיות רבה ודאגה אמיתית לעתיד בני ובנות הנוער ביאנוח ג'ת. הוא עשה זאת מתוך תחושה של שליחות חינוכית, ומתוך אהבה לתלמידים ולצוות. אין ספק שבזכותו הפך בית הספר למקום מיוחד. מותו הפתאומי היכה את כולנו בתדהמה. שירת חייו נקטעה בטרם עת אך מורשתו ממשיכה ללוות אותנו. קריאת בית הספר על שמו מנציחה את מאג'ד ביסאן ז"ל, יום יום, שעה שעה בקרב כל באי בית הספר, תלמידים, מורים, בוגרים, הורים ואורחים".

עוד ציינה קארן טל שבימים אלה של מלחמה כולנו שותפים להוקרה וההערכה לבני העדה הדרוזית ויש בינינו ברית אחים.
היא הודתה לראש המועצה מודי סעד ולחברי המועצה, למנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון ולמפקח בית הספר ד״ר כמיל אבו דולה, על שאפשרו את קריאת בית הספר על שמו של מאג'ד.
כמו כן הודתה למנהל בית הספר וג'יה ברכאת ולמנהל חט"ב האדי חמדאן ולכל צוות בית הספר שממשיכים לשמש מודל שמשלב מצוינות ערכית ולימודית, למנהל מחלקת החינוך במועצה נדים ביבאר שהינחה את הטקס, ליו"ר ועד ההורים סקר חבקה, למורים, תלמידים ובוגרים, לצוות מטה רשת עמל ולקהל הרב שהגיע לכבד את זכרו של מאג'ד.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *