שמעון גרינהויז ז"ל המורה המיתולוגי של רשת עמל – דברים לזכרו

גרינהויז

ביום 21.1.24 הובא למנוחות שמעון גרינהויז ז"ל, המורה המיתולוגי של רשת עמל, מנהל בית הספר עמל ב' פתח תקווה לשעבר, שהתמיד בהוראה משך כל חייו.

מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל פרסמה דברים לזכרו:
שמעון גרינהויז היה איש חינוך שהיווה דוגמה ומופת, מורה לחיים מוערך ואהוב, דמות אנושית מיוחדת ומעוררת השראה. סיפור חייו המיוחד כניצול שואה, כאיש שהתמודד עם אתגרים אדירים והצליח להפוך את הטרגדיה למקור השראה, משאיר את חותמו בלב כל מי שהכיר אותו.
זכיתי להכירו באוקטובר 2022, סמוך לאחר כניסתי לתפקידי כמנכ"לית רשת עמל, במפגש מרגש מאוד שנצרב בזכרוני, בטקס הענקת מלגות לתלמידי עמל א' ועמל ב', בהשתתפות בוגרי מחזור אלקטרוניקה בשנים 1962-1966.
שמעון גרינהויז, מנהל עמותת הקרנות למלגות, היה הלב הפועם הגדול של התלמידים ושל הבוגרים שכל כך אהבו אותו. היה מרגש מאוד לראות בוגרים משנות ה-60 מלאי הערכה ואהבה למורה ששינה את חייהם. כל כך היה חשוב להם להגיע למפגש עם שמעון, וכמה מהם אף הגיעו במיוחד מעבר לים.
הבוגר ישראל בלום הגיע עם רעייתו שרה ובתם טלי מקונטיקט ארה"ב.
הבוגר יוסי הראל עשה את כל הדרך מאוסטרליה לישראל.
הגעתם מקצווי תבל נתנה ביטוי מוחשי לקשר החם והמיוחד שנשמר במשך כל עשרות השנים בינם לבין שמעון גרינהויז ז"ל.
שמעון גרינהויז ז"ל בחר להשקיע את כל מרצו בחינוך, וזכה בפרס מפעל חיים בזכות השפעתו החינוכית העצומה על דורות רבים של תלמידים ותלמידות.
הוא משאיר אחריו חלל גדול ומורשת חינוכית מרשימה.
זכרו יישמר בליבנו לעד.
יהי זכרו של שמעון גרינהויז ז"ל ברוך.

קישור לכתבה על שמעון גרינהויז שפורסמה ב-N12 בשנת 2018

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *