יום האישה הבינלאומי? כרזות מעוצבות על גדר בית הספר עמל מקס פיין מוחות על אילמות ארגוני הנשים כנגד האלימות המינית

גדר מקס פיין

  UN WOMAN -
YOUR SILENCE IS UNFORGIVABLE

מאת: רפאלה בלס

תערוכת כרזות, שהכינו תלמידי כיתה י"א במסגרת מגמת עיצוב אופנה בעקבות הדמות האיקונית "ברבי" והשפעתה התרבותית, מופיעה בימים אלו על גדר בית הספר מקס פיין, ומביעה את המחאה נגד שתיקתו הבוטה של ארגון הנשים של האו"ם, על הפגיעות המיניות שביצע חמאס משבעה באוקטובר ועד ימינו אנו.  וכך אומרים התלמידים: "בחרנו להעביר את המסר והקול שלנו, דרך הפרסונה "בובת הברבי. ברבי, לאורך השנים, היתה שנויה במחלוקת, אך לאחר הסרט שיצא באוגוסט, קיבלה כותרות, תפקידים וכוח. כל תלמיד ותלמידה, העבירו את המסר שהם רצו לצעוק באמצעות הקודים החזותיים של מערכת הלבוש שעיצב לפרסונה.  UN WOMAN – YOUR SILENCE IS UNFORGIVABLE!!
שיר בכר, רכזת המגמה לעיצוב אופנה:  "בחרתי לאפשר לתלמידות ולתלמיד לבטא את רגשות המחאה הטבעיים שלהם על שתיקת ארגוני הנשים ואני גאה בהם מאד. בואו לראות את תערוכת הכרזות בגודל טבעי!"  

 הכרזות עצמן ממוקמות על גדר בית הספר, ונצפות היטב בירידה לנתיבי איילון, במחלף השלום, וכן ביציאה מעזריאלי לכיוון תחנת הרכבת. מעבר לכך שהן מעבירות את המסר, התלמידות שביקשו להביע דרכן את המחאה, הדגימו כיצד מסר חזק ונוקב יכול לעבור דרך פריטי לבוש, ואופן לבישתם.

בהמשך ינפישו התלמידות והתלמידים את הדמויות שיצרו באמצעות מחוללי וידאו AI, ואף יוסיפו את הסרטונים כשכבת AR לכרזה, באמצעות אפליקצייה לטלפון נייד. שווה לחכות!!
 

דוגמה להנפשת הכרזה במחולל וידאו בסיוע AI – עבודה של התלמידה יסמין דוידוב

פרומפט מקס פיין

 

120 145 מקס פיין  8

120 145 מקס פיין  6

 

 

 

20240314_095642

וכך זה נראה במציאות כשמכוונים את הטלפון לגדר מקס פיין!! באמצעות אלפיקציה לנייד Artivive

ראו כתבה גם בישראל היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *