כנס מנהלי עמל ברמת רחל – בין זהות אישית לזהות ניהולית

בדשא

מאת: קארן טל, מנכ"לית עמל

סיימנו היום כנס של יומיים מאוד מרגשים, עוצמתיים ומשמעותיים, עם מנהלי ומנהלות בתי הספר של רשת עמל וצוות מטה הרשת. הנושא שעמד במרכז הכנס: "בין זהות אישית לזהות ניהולית". 
קיימנו דיונים מעמיקים ופעילויות קבוצתיות על אתגרים, הזדמנויות ותובנות לגבי התפקיד החינוכי בצל המלחמה, בשיתוף עם מרכז אקורד באוניברסיטה העברית. 
חלק ניכר מהזמן הקדשנו לדיון במליאה ובקבוצות על האסטרטגיה של רשת עמל, שנועדה לממש את חזון הרשת, כרשת חינוך ממלכתית דמוקרטית מיסודה של ההסתדרות, מובילה בחינוך הערכי חברתי-אזרחי ובעיצוב החינוך המדעי-טכנולוגי בישראל, המקדמת מצוינות במכלול פעילותה. זאת כדי להעניק לתלמידים ולתלמידות שלנו את האפשרות לחלום ולשאוף רחוק, ולציידם בערכים, כלים, מיומנויות וידע, לצד אפשרות לגיבוש זהות ושייכות וליצירת קשרים וחיבורים שילוו אותם לאורך חייהם ויגבירו את חוסנם. בתקופה זו בחייה של החברה הישראלית והמדינה, זו זכות והזדמנות אדירה המונחת על כתפינו, לחנך את הדור הצעיר ולאפשר לתלמידים ולתלמידות שלנו לחוות ילדות והתבגרות בעלות ערך ומשמעות. 
הודיתי למנהלי ומנהלות בתי הספר שלנו על המנהיגות שלהם.ן בימי מלחמה קשה, כואבת ומטלטלת, ועל היותם.ן עוגן משמעותי בחיי כל הקהילה שהם.ן מובילים.ות, מורים, הורים ותלמידים. 

מנהלים

 
יו"ר דירקטוריון עמל אלכס מילר הדגיש בדבריו את הרוח הגבית שההסתדרות נותנת לרשת עמל, את תמיכתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ברשת שנטועה בשורשים עמוקים של ערכים ומצויה ברוח של התחדשות, ואת השיתוף עם ההסתדרות ליצירת רצף של חינוך, השכלה ותעסוקה. 
תודה לפרופ' עירן הלפרין, מייסד ויו"ר מרכז אקורד ולצוותו, ולד"ר נמרוד קובנר מנהל המחקר בחברת תארא – וינאה. 
תודה למשנה למנכ"לית עמל עו"ד תמר פלד אמיר, לסמנכ"לית פדגוגיה בעמל בתיה כץ ולכל צוות הפדגוגיה וצוות מטה עמל, על הארגון והניהול המופתי של הכנס על כל מרכיביו, ביניהם גם המופע "מורת רוח" ו"צלילי מוזיקה". 
יש לנו כיוון ויש לנו דרך. הכוח של החזון שלנו הוא באנשים וביכולת ליישם אותו. 
בכוח המשותף שלנו נחלום, נעשה, נצליח ונצטיין.
 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *