שלושה בתי ספר של עמל מתחרים על פרס בתי הספר הטובים בעולם! רוצים לדעת איזה?

Applicant School Badge - World's Best School Prizes 2024-S

ארגון  "מורים למען חינוך" T4 Education הוא פלטפורמה גלובלית המפגישה קהילה של למעלה מ-200,000 מורים מיותר מ-100 מדינות במטרה לשנות את החינוך.  בימים אלה שבהם מורים ישראלים וישראלים בכלל מרגישים כל כך מבודדים, קראנו למנהלי בתי הספר שלנו לשלוח את הצעותיהם ובסופו של דבר הגישו שלושה בתי ספר שלנו מתל אביב, מעמק חרוד בצפון ומאופקים בדרום.
הפרויקט שהוגש מתיכון עמל להייטק ואמנויות פרס בתל אביב היה בקטגוריה של חדשנות. Cell-Aviv הוא מיזם שמתמקד ב"למידה במרחבי החיים", ובמסגרתו הכינו התלמידים כמה מסלולים תיירותיים Graphic to share internally amongst your school community - World's Best School Prizes 2024בעיר והנגישו את ההיסטוריה שלה באמצעות  QR במכשירים ניידים, שמציגים את הסיפור של כל אתר באופן שיעסיק את המבקר הסקרן ויהפוך את הסיור לעצמאי, ומהנה יותר. בית הספר פרס בדרום תל אביב ייחודי בתפיסת החדשנות שלו ובחזון ההכלה החברתית והקהילתית שלו, ועבודה על רעיונות חדשים עם טכנולוגיות חדשות ליצירת המיזם יצרה חיבור חזק עם הקהילה במעגלים מתרחבים, בלמעלה מ-7 מסלולים. לאחר שנודע לכנסת על הפרויקט, הזמינה את תלמידי פרס ליצור מסלול שיספר את סיפורה של כנסת ישראל בירושלים למבקרים, באמצעות אפליקציה לסלולר.

הפרויקט מבית הספר הרב תחומי עמל אמירים באופקים, עיר שראתה מחבלים ברחובותיה ב-7 באוקטובר, היה בקטגוריה של סביבה בת קיימא. את הפרויקט יזם לפני שנתיים סטודנט בן 15 שלאחר הרצאה ששמע על דבורי הדבש וחשיבותן למערכת האקולוגית שלנו, החליט ליזום מועדון דבוראים וגייס את כל בית הספר והקהילה להקים ליצור את התנאים הנכונים לטיפוח דבורי דבש ולהגביר את המודעות לחשיבותן. השפעת הפרויקט חרגה מעבר לכותלי בית הספר ואומצה על ידי העירייה. הדבר עודד שיתופי פעולה רבים עם מוסדות אקדמיים שסייעו לחברי המועדון להתעמק בהיבטים המחקריים של דבורי הדבש והביאו לתחום שהוקצה על ידי בית הספר כדי לסייע ביישום החזון של תלמיד אחד זה לפרויקט קהילתי בהובלת בית הספר ומועדון הדבוראים שלו.
גם הפרויקט שהגיש בית הספר ההתיישבותי הרב תחומי עמל עמק חרוד, היה בקטגוריה של חדשנות, אך במקרה זה הוצגו בבית הספר מספר פרויקטים הנובעים מהחזון הכולל של בית הספר לעידוד יזמות שתתרום לקהילה הכפרית בה נמצא בית הספר. או על ידי סיוע לחקלאים להתגבר על אתגרים או על ידי שימוש בטכנולוגיות כדי לעזור לאנשים עם מוגבלויות להיטמע טוב יותר בקהילה. אין ספק שהתחרות יצרה לנו הזדמנות להכיר טוב יותר את בתי הספר שלנו וגם נתנה למורים ולמנהלים תחושת ערך רק על ידי הצגת עבודתם החינוכית הערכית החורגת ממה שהם מחויבים לעשות. אנו מאחלים לכל הפרויקט שלנו הצלחה רבה וממתינים לחדשות מוועדת הפרס בחודש יוני!

 וזהו אתר התחרות
We’re delighted to receive your application for the World’s Best School Prizes.
Congratulations, your school is now officially in the running to become one of the next World’s Best Schools. We're sharing with you a badge and graphics as part of the recognition for being a 2024 Applicant School.
5 הקטגוריות

בהצלחה לבתי הספר שלנו! תוצאות ביוני הקרוב, הישארו מעודכנים! devil

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *