העיר שאינה ישנה לעולם

עד היום, במשך מאות שנים משמשת העיר ניו יורק כיעד פופולרי לאנשים מארצות ותרבויות שונות עם חלומות גדולים ורצון עוד יותר גדול להגשימם.

מאת אלינה דרונוב

המוניות הצהובות, ההמון ברחובות, האורות והבניינים הגבוהים והמפוארים, אם כבר ביקרתם בניו יורק אז בטח המראה ותחושת הזוהר נשמעים לכם מוכרים. עם אוכלוסיה של כ8 מיליון תושבים שונים שבאים להגשים את חלומם הגדול ביותר ולהצליח. ניו יורק היא יעד פופולרי בקרב מיליוני אנשי עסקים, פרסום ובידור שהדבר היחיד שהם רוצים זה להיכנס לחיי הזוהר והפאר.

ניו יורק היא עיר מפותחת ומשפיעה על העולם כמעט בכל תחום אפשרי. למעלה ממאה שנים היא מהווה מרכז מסחרי וכלכלי מהגדולים והמשפיעים בעולם, ומי שבאמת רוצה להיכנס לעולם העסקים בהצלחה ימצא את עצמו מוקף באלפי חברות ענק שנוסדו בעיר. השפעתה העולמית של ניו יורק על התקשורת, הפוליטיקה, החינוך, הבידור, התרבות והאופנה מושכים אליה צעירים רבים בעלי כישרונות ופוטנציאל יוצאי דופן שרוצים גם הם להתבלט ולהשפיע, ואלפי חברות ענק מציעות משרות עבודה והתמחויות לאנשים אלו.

אפשר לקרוא לתל אביב "הניו יורק" של ישראל.

אפשר לקרוא לתל אביב "הניו יורק" של ישראל.

ניו יורק מושכת אנשים לא רק בגלל כמות החברות והמשרדים שיש בה, אלא גם בהיותה עיר מיוחדת, מלאת חיים וריגושים.היא מציעה מגוון רחב של מסעדות יוקרתיות, מקומות בילויים, בנייני פאר,רחובות מלאים באורות צבעוניים ושלטי חוצות שמאירים כמו כוכבים מעל ראשיהם של אלפי אנשים שמתהלכים ברחובות העמוסים של העיר.

למרות זאת, כמו לכל עיר לניו יורק יש מספר חסרונות. ייתכן שהיא מקום נחמד לצעירים עם משרות מעולות שאינם מוטרדים במיוחד מיוקר המחיה, אך עבור משפחות, זוהי עיר מאתגרת. עלויות הדיור, השירותים הציבוריים, והמצרכים הביתיים בה הם הגבוהים ביותר מאשר בכל עיר אחרת בארצות הברית. הוצאות הדיור בניו יורק גבוהות פי חמישה מהממוצע הלאומי. בנוסף התחרות בין בתי העסק הרבים והשונים בניו יורק היא מאוד קשה, וישנן חברות רבות שלא מצליחות להחזיק מעמד בשוק ובסופו של דבר פושטות רגל ופורשות. נוסף על כך פקקי התנועה הנוראיים מהווים חלק גדול מחסרונות העיר,והם כבר חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של התושבים שמבזבזים את הזמן שלהם ומאחרים לכל מקום.

הפקקים של תל אביב הם לא דבר נורא כמו הפקקים בניו יורק.

הפקקים של תל אביב הם לא דבר נורא כמו הפקקים בניו יורק.

מה שבטוח שלא משעמם שם לשניה, לכן כל מי שרוצה להפר את השגרה המשעממתשלו ולחיות את החלום בעיר שאינה ישנה לעולם, יכולים לעשות רק דבר אחד- לקנות כרטיס טיסה לניו יורק.

 

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *