תהא תשפ"ב שנת לימודים טובה ומבורכת! דיווח מכנס המנהלים הראשון

shanaTova

לקראת שנת הלימודים החדשה, קיימנו ברשת הרב תחומי עמל מפגש היערכות (בזום) עם מנהלי בתי הספר שלנו בכל רחבי הארץ. לצד פעילות נמרצת לעידוד ההתחסנות, אנו נערכים להבטחת סדירות הלימודים בבתי הספר בכל תרחיש אפשרי: למידה מלאה בבתי הספר, למידה מלאה מרחוק ולמידה היברידית בקפסולות, כשחלק מהתלמידים לומדים מרחוק וחלק לומדים בבית הספר. אנו מעמידים לרשות בתי הספר את כל הסיוע הדרוש, כולל הדרכה, ליווי, סיוע לוגיסטי, השתלמויות למורים, כלים וחומרים לניהול למידה מרחוק, ייעוץ פסיכולוגי ותמיכה רגשית בתלמידים ובמורים. לפנינו שנה מאתגרת ומורכבת מאוד. יחד נדע להתמודד עם כל אתגר שנכון לנו בשנת הלימודים החדשה, כשבלב כולנו תקווה גדולה שתהיה זו שנה של בריאות טובה ואיתנה!

מנכלית עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את בתי הספר החדשים שהצטרפו לרשת השנה ואת המנהלים החדשים שהצטרפו למשפחת עמל: רוית בזום
רב תחומי עמל אחווה גלבוע בניהולו של עבד אבו אחמד, רב תחומי עמל החדש תיכון מכללה טירה בניהולה של שירין פאדילה, רב תחומי עמל יאנוח ג'ת בניהולו של מאג'ד ביסאן, רב תחומי עמל תעופה וחלל מעלה אדומים בניהולו של שמעון אש, רב תחומי עמל דקל וילנאי בניהולה של דינה זייצב, ובמעלה אדומים גם מנהלים של שתי חטיבות ביניים: בר מעוז מנהלת חטיבת הביניים של עמל דקל וילנאי ובני אדרי מנהל חטיבת הביניים של עמל תעופה וחלל, תיכון עמל החממה הוד השרון בניהולו של אמרי אביטן (לשעבר עמל שרונים הוד השרון).
המנכלית בירכה את ארבעה עשר בתי הספר שלנו שנבחרו על ידי משרד החינוך להיות ברשימת המצטיינים ביותר בשנת הלימודים הזו וציינה שזהו הישג מדהים לכל מנהלי בתי הספר ולצוותים החינוכיים שכולנו גאים בו.
אחד העוגנים החשובים ברשת הוא התמיכה הרגשית בתלמידים ובצוותי ההוראה. יש לנו פעילויות מיוחדות, שיעורים ותכנים המוכוונים לחזק את העוגן הרגשי והחברתי ונסייע ככל שיידרש, גם בסיוע פסיכולוגי. מומלץ לפתוח כל בוקר ב"שחרית", מתוך חוברת ה"שחריות" שהמינהל הפדגוגי הפיק עבורכם, בין אם מדובר בלמידה מרחוק ובין אם בלמידה בבית הספר. אנו רואים חשיבות רבה בקיום  מעגלי שיח והקשבה בנושאים הרלבנטיים לעולמם של התלמידים, ואשר מעניינים או מטרידים את בני הנוער. 
רשת הרב תחומי עמל ערוכה לקיים לימודים סדירים בכל תרחיש אפשרי: למידה מרחוק, למידה מלאה בכיתות ולמידה היברידית בקפסולות שבה חלק מהתלמידים לומדים מרחוק וחלק לומדים בבית הספר. זאת בזכות פדגוגיה חדשנית ותהליכי למידה מרחוק שאותם גיבשה וקידמה הרשת משך שנים, כחלק מתפיסת הלמידה היוזמת והיצירתית שהוכיחה את עצמה. מטה הרשת עומד לרשות בית הספר, בהדרכות, ליווי, השתלמויות וסדנאות למורים, בסיוע לוגיסטי, בתמיכה במערכות המחשוב ובכל תחום שבית הספר זקוק לו. דאגנו להעמיד כלים לניהול למידה אחרת, כמו TEAMS של מיקרוסופט או Google Classroom או מודל המשוב, וחשוב להשתמש בהם. יש באתר האינטרנט של הרשת מגוון עצום ומעניין של חומרים ללמידה מרחוק, או ללמידה היברידית.
כידוע מתנהל כרגע מבצע התחסנות ארצי רחב היקף, ולנו כרשת חשובה מאוד הבריאות של התלמידים, של צוותי ההוראה ושל העובדים שנמצאים בבית הספר. לכן חשוב מאוד שמורים, תלמידים ועובדים שעדיין לא התחסנו, יעשו זאת בהקדם גם למען בריאותם וגם למען בריאות כל מי שנמצא בסביבתם. מלבד לכך חשוב מאוד להקפיד על כל הכללים וההנחיות, כדי להבטיח סביבת לימודים בריאה ובטוחה לכולם. שנת לימודים בריאה ומוצלחת, שנה של יזמות, חדשנות, מצוינות, ערכים ושל הישגים פורצי דרך. שנה טובה לכם ולמשפחות שלכם, שנת בריאות, שפע ושגשוג!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *